מדיניות החזרת מוצרים
שינוי או ביטול הזמנה והחזרת מוצרים
- על הרוכש לבדוק את תכולת המשלוח מיד עם קבלתו, ולהשוות אותה הן להזמנה והן לחשבונית שנשלחה לו בעת הרכישה.
- שינוי הזמנה על ידי הרוכש כפוף להסכמת החברה וייעשה לפי שיקול דעתה הבלעדי. שינוי, ביטול או החזרת ההזמנה יתבצעו באמצעות הטלפון ו/או פניה לשירות הלקוחות של החברה, ובכפוף לשיקול דעתה.
- החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל הזמנה מכל סיבה שהיא, ללא צורך בהנמקה או הודעה מראש, גם אם המשתמש כבר קיבל הודעת דוא”ל על אישור הרכישה. הודעה על ביטול או בקשה להחזרה לאחר קבלת אישור בדוא”ל תימסר לרוכש באמצעות דוא”ל/טלפון, ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כלפי החברה בגין הביטול. הרוכש לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו מהחברה בגין הביטול או השינוי האמור.
- במקרה של ביטול ההזמנה על ידי החברה, הרוכש יזוכה בסכום התשלום. במקרה של שינוי שאושר על ידי החברה, הרוכש יחויב או יזוכה, בהתאמה, בהתאם להזמנה ששונתה. החברה רשאית לחזור בה מקיום חוזה רכישה בין הרוכש לבין החברה, על ידי הודעה לרוכש, עקב טעות קולמוס או שגיאה טכנית אחרת.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אם גורמים או אירועים שאינם בשליטת החברה, בעלי האתר או מפעיליו יעכבו, ימנעו או ישבשו את מתן השירות, מכירת המוצרים, אספקתם, משלוחם או הובלתם, באופן מלא או חלקי, ו/או במועדים שנקבעו; או אם יקרו תקלות במחשוב, מערכות הטלפון או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה; או אם עקב פעולות איבה, שביתה, השבתה, גיוס מילואים בהיקף מיוחד, פגעי מזג אוויר או כל גורם אחר הנחשב כ”כח עליון”, תהליך רכישת המוצרים, משלוחם, הובלתם, אספקתם או מכירתם ייפגע, ייעכב או יימנע – החברה רשאית להודיע על ביטול הרכישה, כולה או מקצתה, או על עיכוב באספקתה, ולרוכש לא תהיה כל טענה, תביעה או דרישה עקב כך (להלן: “כח עליון“).